Tuesday, November 3, 2009

Exam datang lagi...



Dedikasi khas untuk sahabat-sahabat dan orang tersayang ~:p~ yang sedang menduduki peperiksaan. Universiti tempatan terutamanya dan Azhar University tak lama lagi...

Usaha dan doa perlu seiring. Banyakkan berdoa dan amalkan membaca al-Quran. Jauhkan diri daripada prasangka buruk dan dendam. Think positive!

Jangan terlalu mengharapkan hasil yang cemerlang, pastikan usaha kita di tahap maksima dan yang paling penting kita sudah berpuas hati dengan usaha kita...
Pastikan DL kali ini!







 

4 comments:

Duan November 3, 2009 at 11:03 PM  

huh..
sape ye nk exam tu ostak..??
kalu mamat, mustahil sampai posting dlm blog..
huuuuu(versi mamat)

Saya November 4, 2009 at 8:32 AM  

yer..!berusaha...

otai....lah November 4, 2009 at 4:02 PM  

salam...
bagus ustaz....
ingat sungguh orang yang tersayang....
ana pon nak wak posting mcm nei gok ah...huuuuu

@MBe November 6, 2009 at 3:51 PM  

> Duan
laa,kan dh terang2 tulih tu.ust wan perlu penjelasan lg ke?yallah,taala ilalbaiti...:)

> Saya
haha...cam kena paksa komen je tu.:p

> otai_lah aka mamat
letaklah link blog tu,malu2 plak...hehe

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP